Boxerbus

Idag var det dags för boxerklubbens styrelsemöte. Det är medlemsträff den 25 april, så huvudpunkten var att planera inför den. Vi bestämde tillslut att det blir korvgrillning, lek, stafett och ev. tipspromenad. Det ska bli kul, och jag hoppas att det kommer många boxrar med tillhörande matte och hussar! 

Svea fick nöja sig med att ligga i bilen under mötet, men det tyckte hon att det var värt för efteråt fick hon busa lite med boxerhanen Bengtsson. De lekte riktigt bra tillsammans och hade super kul! Tyvärr så glömde jag kameran hemma så det blev inga bilder, vilket var synd! Det blev en hel del krumelurer och fintar kan jag lova :) När det var färdig lekt så tränade vi lite "gå fint" bredvid planen, vilket inte var det lättaste då det hölls lydnadskurs där med en massa hundar som skulle springa och hämta apporter. Men det gick bra ändå, och koncentrationen hamnade så småningom på rätt ställe. Det går framåt!

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt Incirias kennel

Så fina bilder jag har lånat av dig Ok hoppas jag! Ha en riktig skön Påsk Kram Ann-Britt o gänget

2009-04-10 @ 14:41:48
URL: http://home.swipnet.se/Incirias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0