Ny vecka igen!

Så var det en ny vecka igen, och den har hittills bjudit på en hel del grått väder och lite regn. Jag lyckades bli förkyld lagom till måndagen och idag resulterade det i feber. Så det blev till att vara hemma från skolan och jag hade även tagit på mig att jobba några timmar på eftermiddagen, men det blev till att skippa det idag. Tisdagen har därmed varit en riktig slappardag för mig och Svea. Vi har hållit oss till sägen och bara tagit det lugnt. Men nu är jag piggare så det var inget långvarigt som tur var!

Jag var på Loboo ihelgen, en hundaffär här i stan, och beställde ett nytt halsband till Svea. Jag var och hämtade ut det häromda´n, tjusigt va?

Svea & Hilma
 

Här kommer lite fler bilder från helgen som var:

    


Kommentarer
Postat av: Ann-Britt Inciriaskennel

Skönt du mår bättre nu ! Vad svea är lik MAzie o Bella helt otroligt! AJ då får vi följa era bravader under vår o sommar kul o läsa bloggen man kommer närmare varann Kram på er Ann-Britt

2009-04-28 @ 20:24:34
URL: http://home.swipnet.se/Incirias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0