Släktträff

Hej!

Idag har jag, Johanna och hundarna varit hos vår moster Karina m familj och hälsat på. Det blev en riktig hundträff, totalt 5 hundar. 

Karina har en boxerhane, Knutte, och min kusin John, som också var där och hälsade på, har 2 svensk/danska gårdshundar, Gismo och Leo.

Vi gick en promenad i skogen med hela flocken och det var riktigt härligt, om man bortser från de blöta skorna och fötterna jag hade när vi kom tillbaka, det var rätt så mkt blötsnö kvar i skogen...  Men vädret var soligt och fint, så det var det värt!  

När vi kom hem igen var hundarna riktigt nöjda och de slocknade direkt. Så nu sover de som stockar :)

(Jag har massor med kort från den här veckan som jag ska lägga upp när jag är tillbaka i Umeå. )

På lördag är det dags för utställning, årspremiären för vår del. Det blir i Ö-vik den här gången och det ska bli spännande! Det är väldigt längesen sedan sist och det ska bli kul att höra vad pyret får för kritik nu när hon har hunnit växa på sig iaf lite till. Men vi känner oss lite ringrostiga så det är väl hög tid att börja träna lite inför den! Får se om det blir lite liv i fröken snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0