Dags för uppdatering

Hej hej!

Nu var det ett tag sedan sist, så det är väl god tid för lite uppdatering från oss så att ni får veta att vi lever iallafall!

För min del så är den sista tentan nu avklarad för den här terminen, och nu är det sommarlov som gäller. Det har varit mycket den senaste veckan med flytt och allt, men nu har Svea och jag lyckats etablerat oss rätt så bra på vår nya adress i Hudik.

För Sveas del så har veckan inneburit en hel del lek och bus. Här finns det massor med ny/gamla kompisar! Men en ny favorit har lillfröken fått, nämligen tollargrabben Zeb, 8 månader. Oj vad de har kul tillsammans :) Zeb och hans "storebror" Mack bor i Classes ny/gamla stall. Självklart så tog vi ju med oss Claes ner, så han fick komma tillbaka till vårt gamla stall där han ska få gå och beta och ha det gott i sommar. Kändes tråkigt att lämna stallet i Umeå, men antagligen så kommer vi tillbaka dit till hösten. Svea har lyckats ch

Vi har också haft Henna hos oss rätt så mycket under veckan, så brudarna har haft riktigt skoj tillsammans de med. I helgen var vi dessutom och hälsade på hos Knutte, så då blev det riktigt boxerbus med alla tre. 

Nu är det slut på ledigheten för min del, min första arbetsvecka har precis börjat. Men det är kul och skönt att komma igång! Syrran jobbar natt i sommar, så det passar utmärkt för hundarnas del och både Henna och Svea slipper vara ensamma så mycket.

Nu tror jag inte att jag har så mycket mer att rapportera för den här gången, så tack för att du läste! Ska försöka se till så att det inte dröjer så länge till nästa inlägg här...


Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Ann.Britt

Skönt ni kommit fram vi önskar er en riktigt skön Midsommar o sommar trots arbete Kram på er alla Ann-Britt med gäng spec.från Mazie

2009-06-18 @ 13:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0