Torsdag

Hej hej!

Idag var det dags att köpa hundmat och Svea fick följa med till Arken. Tänkte passa på att väga henne, för nu var det ett tag sedan sist och jag tycker att hon har lagt på sig bra. Hon har varit ganska dålig att äta tidigare, till och från iallafall, och det känns inte alls kul! Jag har provat att byta foder några gånger, men har nu kört på royals boxerfoder ett tag och tycker att det funkar bra. Jag ger dessutom klass, färskfoder, och det har också varit omtyckt. Jag tycker det är bra då det inte innehåller några konstiga tillsatser eller konserveringsmedel. Jag har hört många som sagt att deras hundar blir tjocka av boxerfodret då det är rätt så fett, men jag tror att det passar ganska bra åt Svea. Hon har ju varit rätt så tunn och så mycket energi som hon gör av med så är det nog bara bra med lite extra! Hon vägde iallafall 24,2kg nu och jag är så nöjd så med hennes hull och hur hon ser ut i kroppen.

Efter Arken så for vi iväg till stallet. idag blev det tömkörning med Classe i skogen. Svea tyckte jag var bra konstig som helt plötsligt gick bakom hästen istället för bredvid eller satt ovanpå...

Myser i solen
  



Nu ska vi strax ta och släpa oss ut på en joggingtur. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0