Höst

Hej hej!

Nu är hösten här! Vi har fortfarande inte fått någon snö, som tur är, men det är riktigt kyliga dagar emellanåt och riktigt kalla kvällar och nätter. Jag har redan hört rykten om snö längre söderut, men jag hoppas att vi får ha höst ett tag till!

Allt är iallafall bra med oss. Svea har börjat löpa nu, men annars så rullar det på som vanligt. Jag gillar verkligen hösten. Allt är så färgglatt och luften är fräsch, så det är en härlig tid! Det tråkiga kommer lite senare, med grå omgivning och mörkare tider... Vi njuter så länge det varar och passar på att vara ute i skogen så mycket vi kan. Vi blir kvar i Umeå i 3v till, sen blir det Hudik igen. Svea börjar bli en väldigt berest liten tjej :)

Nu har min kameraladdare dykt upp! Äntligen! Så här kommer lite fina höstbilder:


Kommentarer
Postat av: Helena

Hej!

Klart jag hör av mig när Cesar är på G;-) Härliga bilder på Svea! Jag älskar också hösten, finns inget bättre än skogspromenader i härligt höstväder. Ha det toppen! Kram!

2009-10-14 @ 15:07:24
URL: http://www.slattmyrens.cybersite.se
Postat av: Ann-Britt Incirias

Grattis först till den fina sidan så ren o fin

och sedan till fina bilder på Svea som är väldigt lik sin mamma o syster Bella tycker jag hon har verkligen utvecklats så det kommer det kommer !!!

Roligt också attni har bra väder vi har ingen snö men det har varit kallt några dagar med sol iallafall HA det riktigt bra o kram från Mamma Mazie och resten av Incirias gänget / Ann-Britt

2009-10-15 @ 10:10:11
URL: http://home.swipnet.se/Incirias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0