Första cykelturen

Hej på er!

Idag har jag och Svea varit ute och cyklat tillsammans för första gången, och det gick hur bra som helst! Så vi kommer definitivt ge oss iväg på fler cykelturer framöver :) Riktigt bra konditionsträning! Vi tog det riktigt lugnt och var ute kanske 40 min, men Svea blev riktigt slut efteråt, slocknade i korgen direkt och hon sover fortfarande (ca. 4h senare!), hade inte ens ork att resa sig upp och äta tidigare.  Men nu börjar hon vakna till liv igen ser jag.

Annars har det varit lugnt för oss i veckan. Svea & Henna har varit hos Knutte i helgen och härjat på ordentligt. Det har också blivit en massa lek med grabbarna i stallet förstås, och en del ridturer för Svea och mig.

Vi är i Hudik den här helgen, vilket är typiskt eftersom Helena & Rut ska tävla i Umeå på lördag. Hade ju varit riktigt skoj att se dem i action :) Håller tummarna att det ska gå bra i alla fall!

Nu ska vi byta om och sticka iväg till stallet. Tyvärr har ingen kameraladdare dykt upp än... man är ju en riktig slarver ibland... Men men, hoppas jag hittar den snart så att jag kan lägga upp lite bilder.

Det var nog allt för den här gången! Ha det så bra!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0