Tillbaka i Umeå

Hej hej!

Nu är jag och Svea tillbaka i Umeå, skolan har dragit i gång igen. Nu är det sista rycket här uppe!

Jag har lämnat kvar Classe i Hudik, så nu har jag hur mycket tid över som helst känns det som! Eftersom jag bara ska läsa den här kursen här och sen ska tillbaka ner så kändes det bra att slippa dra med honom upp hit igen. Men han är i goda händer där nere :)

Jag vet inte om det har hänt så mycket mer speciellt sen sist... Idag har vi i allafall varit ute på en långpromenad i skogen på förmiddagen. Jag började inte förrän vid kl 13. Vi körde lite uppletande, och lite inkallningar. Gick helt ok! Men känns som att vi måste ta tag i det här med träningen på allvar nu! Planerar att ta oss ut och spåra också någon dag snart, för det var längesen nu!

Nu på kvällsidan var vi ner en eväng på stan och kikade lite. Alltid bra med ett litet miljöombyte emellanåt!

Det är otroligt varmt och fuktigt väder för att ändå vara september. Speciellt kvällarna är som riktiga sommarkvällar, underbart! Det blir nog en varm höst ändå.

Svea & Henna






Kommentarer
Postat av: ANN-BRITT INCIRIAS

JA DET ÄR SKÖNT NÄR ALLT BLIR NORMALT IGEN SVEA SER FIN UT SOM EN TONÅRSTJETJ MEN DET KOMMER OCH VILKA ÖGON O UTTRYCK BEELA O SVEA ÄR JU SÅ LIKA

HA DET BRA OCH LYCKA TILL MED SKOLAN KRAM ANN-BRITT MAZIE O RESTEN AV FLOCKEN

2009-09-03 @ 20:07:26
URL: http://home.swipnet.se/Incirias
Postat av: Helea o co

Ja må hon leva...hurra hurra:-) Roligt att se bilder på Svea o Henna, två mycket fina tjejer! Lycka till med det sista på skolan. Kram!

2009-09-05 @ 13:37:28
URL: http://www.slattmyrens.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0